Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Sandra Bertlind - 15 juni 2015 12:20

I fredags hade vi planeringsdag på jobbet. Men även som en sommaravslutning innan alla går på semester!
En mycket trevlig dag och kväll!
Det är så annorlunda med bara 5 anställda mot vad jag och Micis har varit vana vid. Sånt där som fortfarande är svårt att vänja sig vid. Men trevligt hade vi =)

Började dagen med en vit klänning och en spetsbolero.

Lena, Anna, Micaela och Pernilla =)

Chefen och Micis

Sen bytte jag och det blev Leopard klänning och spetsbolero =)

Alltså Anna är bra rolig! Hon dök upp som gubben i lådan på alla kort!

Ett litet gäng men kul är det!

Galet!

I lördags åkte vi med barnen till Bandängens Parklek. Theo fick ta med sig en kompis. Superfint med djur och fik!

Kul hade de små liven <3

Igår var vi och firade min guddotter Rakel och hennes storebror som fyllt år båda två. 4 respektive 10 år!

Kalas kläder !

Stora tjejen <3

Elias 10 år!

Mamma Frida som fyllt 30 fick oxå present av oss <3

En bra helg!

Trevlig vecka alla fina och glad midsommar på er!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards