Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Sandra Bertlind - 28 februari 2015 14:01

Hade en trevlig kväll igår men långt ifrån på topp ? så svårt att finna ro och harmoni i själen och just igår var det helt enkelt bara nåt annat. Men ut kom jag och det var trevligt!

Plåttallriken var grymt snygg i upplägg men dessvärre rätt smaklös. Men som sagt snyggt upplägg.

Micke fick följa med på tjejmiddag ? det gjorde inte oss något.

Idag fortsätter helgen med en jättetrevlig lunch med mina älskade barn som vart borta i en vecka hos farmor och farfar då det är sportlovsveckan. Sen drog vi och handla lördagsgodis på en affär med 750 olika sorters godis. Jag var oxå lycklig då jag hitta alla mina lakritssorter som inte finns överallt!

Nu är vi hemma och lördagsmyset kan fortsätta! Trevlig lördag ni andra ?!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards