Alla inlägg under januari 2015

Av Sandra Bertlind - 14 januari 2015 21:06

Mycket i huvudet just nu <3

Av Sandra Bertlind - 13 januari 2015 20:19

Idag tog Theo och Dennis med sig sina klasskamrater Dante och Ottilia hem. Så mysigt att de blitt så stora och klarar så mycket själva!!

Det är verkligen detta som ger oss andra gamlingar energi och positivitet att glädjas åt livet <3

Är tacksam att jag har orken att ge mina barn denna lilla glädje i vardagen som annars är full av rutiner och ganska mycket som är trist!

Trevlig kväll alla fina!

Av Sandra Bertlind - 11 januari 2015 19:44

Även om jag inte ringer jämt eller finns tillhands så fort du ber mig betyder inte det att jag ej bryr mig om dig! Men mitt jobb som vän får inte göra att jag glömmer min familj eller mig själv! Tiden ångrar man i nästa liv!

Hur lite mycket tid vi fick ihop <3

Mina vänner ni ska veta att min kärlek för er är oändlig även om tiden alltid sviker! Och om det skulle hända något som gör att jag aldrig skulle hinna berätta det personligen för er som vän så ska ni ändå veta hur mycket ni alltid betytt!!!

Älskar er alla!
Ni har gjort mitt liv värdefullt!

Av Sandra Bertlind - 8 januari 2015 07:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 7 januari 2015 07:49

....är jag inte så stark! Känns som när man skulle börja ny klass och alla stirra ut en tyckte man! Fy. ...klump i magen och lite lätt kräkfärdig!
Saknar alla från andra jobbet tom alla dumma. Hoppas känslan ändras under dagen.

Kärlek till er alla

!

Av Sandra Bertlind - 6 januari 2015 20:30

Av Sandra Bertlind - 4 januari 2015 18:17

Det finns på riktigt inte utrymme för att känna som jag gör! Vem ska hjälpa? Vem ska ta ansvar för att jag känner så?? Nä just det, tänkte väl att det är fullkomligt omöjligt och opassande!
Tack för alla känslor kroppen and go to hell!!!

Av Sandra Bertlind - 2 januari 2015 17:38

Barnen fick mycket pengar i julklapp så vad passar inte bättre än att dra till Farsta och shoppa det man vill ha!
3 glada barn hela dagen lång <3 inre bland är ni exemplariska älskade barn!!!
Det är dessa stunder jag njuter av att vara eran mamma <3
Trevlig helg alla fina!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards