Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Sandra Bertlind - 20 januari 2015 05:48

Hela livet är så skört. Man tar väldigt mycket för givet. Det man sedan tänker när något oväntat inträffar är varför gjorde jag inte.....ja ni fattar!
Lika skör som fjärilens vingar om det skadas, lika skört är hela ditt liv!
Människor runt dig tar dig för givet, du tar människor runt dig för givet, man ser livet i sin trängda ensidiga tunnel och har svårt att se bortom vardagen och alla rutiner.
Det är kämpigt att leva.
Vad går detta sköra liv ut på??
Alla ska lära sig något av det man går igenom. Alla går igenom så mycket olika. Kan detta bero på ett tidigare liv vad man får uppleva i detta??
Japp dessa djupa tankar vaknade jag med idag! Och dunder skallebank.

Älskar att vara djup. Frågan är om andra manér än jag själv förstår hur jag menar??

Undrar om jag kommer undra hela livet eller om vissa saker lägger sig tidsnog??

Ta er en fin dag <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards