Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Sandra Bertlind - 1 januari 2015 13:41

Har haft ett tufft år men oxå ett lärorikt år! Nu kan allt bara bli bättre med nya friska tag och nya utmaningar!

Mitt nyår var toppen! Med härligt sällskap och god mat! Tack för att ni finns alla mina fina i min omgivning vuxna som barn <3

Härliga grannen Johanna titta förbi med respektive!

Tänk att vi ändå kämpar på trots allt tufft som nästan krossat våra liv helt! Vi fortsätter kämpa <3

Alla fantastiska barn <3

Mysigt ska det vara!

Linus med lilla Tiger som absolut inte ville bli fotad <3

Min fina dukning!

Önskar er alla ett riktigt grymt 2015 med bästa förutsättningarna ni kan ha!

Önskade att du min fina ängel Markus hade fått fira in det nya året men istället är det denna månad vi saknat dig ett helt år! Finner inga ord för hur sjukt fort allt gott och att jag fortfarande väntar på dina samtal =( har fortfarande inte raderat ditt nummer och kommer jag förmodligen aldrig göra! Du fattas mig och jag saknar dig varje dag! <3

Älskar er mina fina i mitt liv! Gamla som nya och hoppas jag får fortsätta dela allt kul med er <3 kärlek från en nöjd och glad mamma =) För mina ungar är bäst!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards