Alla inlägg under december 2014

Av Sandra Bertlind - 11 december 2014 06:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

!

Av Sandra Bertlind - 9 december 2014 07:15

Av Sandra Bertlind - 9 december 2014 07:14

Nedräkning, dålig sömn, ångest laddat, även lättnad. Har nog aldrig känt så mycket känslor på en och samma gång.

Just idag skulle jag så gärna vilja tinga till en ängel jag saknar väldigt mycket =( bara få lite stöttande ord och lite pepptalk!

Saknar dig Markus. ......världen är olidlig utan dig! Har många vackra fina själar runt mig som ännu inte lämnat jordelivet men önskar verkligen du var här bland dom!

Idag är jag inte stark! Idag vill jag gråta......MASSOR!!!! Men på ett skönt sätt.

Puss alla fina.

Saknar dig finaste ängel!!!! <3

Av Sandra Bertlind - 8 december 2014 06:13

Blir galen! Sover superdåligt och drömmer konstigt. Sista måndagen att kliva upp till på detta jobb =( varför känns allt så konstigt? Är inte van att känna såhär speciellt inte för ett jobb. Allt är så definitivt. ....
Positiva tankar! Gör ont i hela mig och just nu vill jag inte att det ska bli torsdag kl 14.

Hua. ......deppig tjej!

Av Sandra Bertlind - 7 december 2014 15:46

Helgen har nått sitt Slut med festligheter! I fredags åt jag en avslutningsmiddag med mitt jobb. Kändes otroligt tungt men var ändå något jag kunde dölja.
I går skulle jag och mina närmsta vänner sjunga på K.kareoke men så blev inte fallet. Något besviken trots att detta är livet. Men en av mina fina kom för att träffa mig ändå och gå ut så vi tog oss till Golden Hits!
Mycket trevligt!

Ännu en vecka, helg har passerat och veckan som kommer kommer att vara tung! Slutar mitt jobb efter 10 år. Ont i magen har jag! Sista veckan jag får krama om mina fina barn och några kollegor.

Hoppas på det bästa!!

Min fina Ingrid!

Ingrid och AnnaBelle

Bästa rösten!

Av Sandra Bertlind - 3 december 2014 05:48

Hade mysfika med bästa Flisan igår! Finns inget bättre än fina vänner som man kan spy ut galla till! En mycket empatisk och lyhörd människa som verkligen fått en plats i hjärtat!

Fick träff Scoobys syrra oxå! Såå söt.

Balsam för själen att ha så fina vänner <3

Hon har fantastisk teckning!

Och det gör du Flisan! Love u <3

!!

Av Sandra Bertlind - 1 december 2014 20:58

Även om jag för det mesta är uppslukad av mitt största ego och varken ser, hör eller pratar om något annat än mig själv så kan jag ha mina moments och vara en lyhörd och empatisk vän!


Det värsta jag vet är att inte finnas till hands för mina vänner. Det kan ju bero på många faktorer men oftast tiden och min egen ork.

Vill iallafall säga till ALLA mina vänner att jag älskar er till månen och tillbaka och kommer alltid finnas för er så länge jag lever. Ni är min energi och det finns inget som gör mig så sprudlande glad som när jag får ägna tid med er <3


Utan er är jag inget!!!!!! Kärlek till er <3

Av Sandra Bertlind - 1 december 2014 06:14

Har haft en trevlig helg med tjejmiddag och stök inför jul =)
Hoppas på en dräglig vecka på jobbet. 1 1/2 vecka kvar bara =) =( läskigt samtidigt som det ska bli skönt att inte bli behandlad som skit.

Kommer sakna alla fantastiska barn och många av mina kollegor <3

Trevlig vecka alla fina!

Härligt gäng!

Bästa värdinnan <3

Vackert dukat i ett vackert hem!!

Fick fina presenter med ett personligt meddelande till <3

Två döskalle nagellack, två ljus och skumtomtar =) fick dessutom låna en mycket spännande bok som ska bli himla kul att få läsa!!

Snyggt blev det =)

En riktigt trevlig kväll! !!!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards