Alla inlägg under september 2014

Av Sandra Bertlind - 19 september 2014 09:32

Nu provar vi den svarta tavlan och belöningssystem så får vi se om barnen ändrar sitt humör och kan lyssna bättre. Plus att man ändå får in att ALLA hjälps åt i hemmet. Inte bara mamma och pappa. Men även vi vuxna står med för även vi har fel och brister!

Spännande. Till en början är det nyhetens behag!

Av Sandra Bertlind - 19 september 2014 08:20

Ni har sätt den förut men tänkte bara visa hur fin min byrå blev som jag fixade till i somras!

Av Sandra Bertlind - 19 september 2014 08:16

Så skönt med helg även om jag vabbar sen igår!
Svårt att bli sysselsatt och det ända man blir när man är hemma är irriterad! Varför undrar ni då kan jag tala om att det är helt fel vecka i månaden då jag är som ett åskmoln. Ägg lossning ni vet.
På mig blir effekten stor och kg kan på dagen säga när det börjar då jag verkligen inte tål någon i min närhet. Hemskt men sant.

Imorn får jag kvalitetstid med min Jenny och hoppas såklart på det bästa humöret. Man kan verkligen inte ha tråkigt med henne.
Får också ett break från vardagen och min mammaroll. Har vart tufft denna vecka med allt vad uppfostran handlar om. Ibland undrar man hur alla andra lyckas med sina barn. Mina just nu är monster. Eller en av tre.

Vill bara att alla ska ha det bra men samtidigt måste barnen lära sig att har man gjort något dumt blir det inget roligt!

Vill inte vara en elak mamma men ibland måste man ju.

Ja ja som sagt det är fredag och det flesta brukar vara gladare på fredagar så tänkte försöka med de jag också =)

Senaste dagarna har ni sätt massa inredning och Musicaler jag lagt upp. Älskart! Tänkte försöka mig på att pimpa upp min svarta lilla byrå i hallen. Har både färg och massa olika tapet val så får se hur kreativ jag kan vara!

Men hörrni, ha en trevlig helg nu <3

Av Sandra Bertlind - 18 september 2014 21:35

Måste bara visa mina favvisar från butiken Chilli!

Av Sandra Bertlind - 18 september 2014 20:44

Har surfat runt nu igen och hittat mycket fina och attraktiva saker i en av mina favvo butiker Vilda Victoria.

Så tänkte dela med mig av lite fint!!!

Vem vill inte dricka i dessa liksom =)

Världens sötaste servis!

Även fina smycken har dom =)

Kram och trevlig kväll

Av Sandra Bertlind - 18 september 2014 09:55

Ja alltså sen barnsben har jag fått gå på Musicaler och teatrar med min familj (delar av den).
Älskar allt vad Musicaler kan erbjuda så tänkte dela med mig av höstens nyheter jag är sugen på se =)

Familjen Adams på cirkus!

!!

Av Sandra Bertlind - 17 september 2014 14:43

Av Sandra Bertlind - 17 september 2014 05:08

Igår var jag mamma och min syrra Bina (Sabina) och firade min brors 25 årsdag!

Middag, mycket prat och trevlig fika! Inte varje dag vi 4 sammanstrålar.
Va kanske 10 år sen sist. Så man får ju ta tillvara på stunderna. Iof. Så träffades vi syskon för bara någon vecka sen men mamma är sällan med då hon ständigt är sjuk och i stort sätt aldrig kan kliva ur sängen.

Ett under att hon tog sig i kragen idag.

Vissa dagar kämpar man lite extra!

Tack för igår fina delar av familjen <3

Himla gott alltså!

Älskar er <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards