Alla inlägg under september 2014

Av Sandra Bertlind - 23 september 2014 17:43

Alltså denna höst gör mig knäpp!
Mörkt, kallt, vad ska man ta på sig?
Visst tända ljus och mysiga sjalar räddar mycket men inte den här förbannade tröttheten!

Ska sluta gnälla och får vara glad att jag snart är hemma och får mysa med min familj som säkert är lika trötta som jag!

Men älskar de fantastiska färgerna på träden när hösten verkligen briljerar =)

Hem och tvätta och fixa sen krypa ner i soffan och plugga lite Lärandeindex och läroplan! Inte lika kul men behövligt! Trevlig kväll =)

<3

Av Sandra Bertlind - 22 september 2014 19:48

Mina fina skolpojkar!

Av Sandra Bertlind - 22 september 2014 06:38

Fy halkade in på Magdalena Graafs blogg och fullkomligt brast ut i gråt på tåget!
Hon har mist sin fina son i en tragisk olycka och har nu begravt sin son!

Alltså kan bara inte tänka mig något värre än att behöva begrava sitt barn.

Paniken i hennes väl utformade ord gjorde att hjärtat bultade extra fort och man tänkte på sina egna barn!

Tänk om jag skulle förlora någon av mina pojkar??

Precis som Markus föräldrar förlorade honom.........vidrigt!

Mår illa verkligen!

Så mycket man bara tar för givet! Mycket kan hända på 2 timmar . .....

Med detta lyft från mitt hjärta ska jag nu försöka ha en bra dag!

Ta hand om varandra <3

Älskar er mina fina ungar <3

Theo och mamma

Neo och mamma

Bilden på Dennis som bebis gick inte att lägga upp men tar denna!

Jag och min mamma

Trevlig dag!

Av Sandra Bertlind - 21 september 2014 14:12

Kan inte hjälpa att känna modersinstingten lite starkare efter att ha sätt på förlossningsprogram och en dokumentär denna söndag. Det liksom killar inuti kroppen av längtan efter en till liten bebis! Dock känner jag inte så hela tiden då det är tufft att vara 3 barns mamma till 3 pojkar! Våra dagar är intensiva och mycket bråk uppstår. Såklart kärlek och värme också men bråken blir intensivare ju äldre alla blir och ju mer de försöka träda fram med sin egen individ.

Många viljor och mycket tårar. Men absolut inget jag skulle vilja vara utan.
De har också blivit så pass stora att de nu är självständiga.
Ganska skönt!
Ska man börja om då???
Kan längtan så stor försvinna?

Lite blödig denna helg men går över!!

Har en otrolig svaghet för bebisar! Är verkligen bland det underbaraste som finns! Skulle aldrig vilja bli av med mina pluttar. Verkligen den tiden jag njutit mest!

Men life goes on vore väl konstigt annars =)

Trevlig eftermiddag!

Av Sandra Bertlind - 21 september 2014 09:01

En människa som jag verkligen beundrar och ser upp till! Fantastisk på många sätt och skulle verkligen vilja ha alla hennes böcker. Eller varför inte gå på hennes föreläsningar!

Verkligen inspirerande person!

Av Sandra Bertlind - 20 september 2014 23:48

Jag har ikväll haft en riktig pysselkväll med bästaste Jenny!

Vi har monterat skoskåp på väggen!

Vi har satt upp tavellister!

Vi har ätit god middag och druckit bubbel!

Vi fortsatte med väggdekoer och glutta på dansfilmer =)

En riktigt mysig tjejkväll!
Tack för att du finns min bästaste Jenny!

Löv u

Av Sandra Bertlind - 19 september 2014 21:41

Fina ängel!
Vår låt sjungs nu på idol och kan såklart inte mer än att sakna dig ännu mer och låta tårarna komma!

Du gör dig påmind lite då och då. Påmind om att du inte längre går att nå.......

Ett telefonsamtal och jag hade fått ett smile på läpparna!

Nu får du mina tårar istället och en tanke!

Saknar dig Markus <3

Av Sandra Bertlind - 19 september 2014 11:16

Skulle springa ner för att posta ett brev och fick syn på massa nyheter i syaffären.
Kunde liksom inte låta bli och nu pryder den min soffa! Happi happi

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards