Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Sandra Bertlind - 16 augusti 2014 07:55

Finns inget så upprörande som att vakna arg!!!

Arg över att vissa människor som existerart i mitt liv kom in med storm, fick mig att tro att jag var unik för att sen visa sig vara en jävla hycklare......
Och människan i fråga existerar inte längre i mitt liv så skulle uppskatta om jag slapp drömma om allt skit!

Det är så lätt att vara naiv, det är så lätt att tro gott om alla. Iallafall fungerar jag så.

Nu står jag här med huvudet mellan benen och ska vara jävligt tacksam att jag fått en ärlig andrachans till med någon som aldrig för avsikt har lekt med mina känslor eller prövat hur uthärdlig jag är. Utan bara ville ha mig som jag är!

Kommer aldrig i mitt liv igen låta någon äventyra mina känslor eller manipulera min hjärna!

From idag andas jag ny luft och kommer aldrig någonsin blicka tillbaka!

Skönt att äntligen inse vilken idiot jag var som var så otroligt naiv och dum i huvudet.

Hoppas vissa kan förlåta mig för den tiden!

<3

Trevlig helg!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards