Alla inlägg under juni 2014

Av Sandra Bertlind - 17 juni 2014 05:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 16 juni 2014 20:45

När man är i de skedet jag är i i livet så kan bara en fin tanke på något få en rörd.

Jag är känslig i mitt normala tillstånd men kan just idag bli rörd över så simpla saker som att 

tänka att jag haft mycket fysisk tur i mitt liv, aldrig brytit något.

Mycke annan tur också i all min annars ganska tunga misär jag är uppvuxen i.

Jag har haft tur som varit så "förståndig"  och nästan rädd för att äventyra då jag i dag kan konstatera att det inte hade gjort någon större skillnad i hur jag är idag mer än att kanske förstört en bit av mig själv!

 

Tanken på att fått bli en trebarnsmamma som man sällan stannar upp och tänker på hur lyckligt lottad jag är som faktiskt kunde få barn och dessutom tre.


Tanken på att allt skit som ändå hänt mig står jag här idag och kan ändå skratta och le!


"Ingen och då menar jag ingen ska få bryta ner mig igen, för jag är starkare än vad du tror och jag kan känna det genom en tanke"


Min tur skapar jag själv genom att blocka det som tynger och stör, att hålla allt ont på avstånd gör mig bara starkare, ni är inte längre värda min energi så länge ni inte kommer med kärlek <3


med det säger jag godnatt!!


Alla ni är lika värdefulla!

 

Av Sandra Bertlind - 15 juni 2014 19:12

Idag har vi firat min lilla sessa Rakel (min guddotter)

på hennes 3 årsdag om några dagar fast idag =)

Tänk vad tiden går fort och jag får äran att vara en del i ditt liv lilla fantastiska varelse <3

Du och din familj gör mig så glad och det är en ära att få vara din gudmor <3

älskar dig du fantastiska unge!!!
Önskar dig många fler härliga födelsedagar som jag ser fram emot att vara med på!!

 

Kärlek till dig finaste prinsessan <3

 

           

<3

Av Sandra Bertlind - 15 juni 2014 18:56

 

Av Sandra Bertlind - 15 juni 2014 18:40

Ibland är det verkligen hårfint med om du som "vän" eller "bekant" kan glädjas för någon annans skull!!

Är det vetskapen om att något i den människans liv som förändras till något positivt som är skrämmande eller är det avundsjukan att det går bra för en annan som stör?!

 

Undrar så varför människor har så svårt att acceptera vad som sker i andras liv och bara kunna glädjas för deras skull!!

 

Inte undra på att människor är bittra och nästan tävlar mot sina egna vänner när avundsjukan bara växer ju fler man umgås med.

Varför inte glädjas åt det liv man har istället för att avundas andras och va olycklig i sitt eget??

 

Så mycket jag funderar på varje dag så hälften vore nog.

Önskar en dag att folk i min omgivning (dock inte alla såklart) kunde vara mer öppensinnade och börjar leva lite mer!!

Våga ta för sig av livet och njuta av alla fina stunder ni får, för de härliga, fantastiska kan snabbt ryckas undan dina fötter.

 

"Det är du själv som väljer din lycka, och när du ändå får välja helt själv följ då ditt hjärta"

Kärlek till alla denna söndagkväll <3

 

 

=(

Av Sandra Bertlind - 13 juni 2014 07:01

Igår eftermiddag gjorde jag något som jag inte trodde skulle beröra mig så hårt, jag sålde våra förlovningsringar =(

Ett så definitivt beslut och jag ville bara bryta ihop! Det var som att hela min värld passera revy på bara några sekunder när jag lämnade ifrån mig ringarna! Det gjorde ont ända in i själen. Kände knappt benen när jag lämnade butiken och tårarna bara kom. Struntade i att de va hundra människor som stirra, inget jag kunde rå över tårarna bara rann.......

Något så simpelt som ringar men inte vilka ringar som helst utan några jag köpte för sju år sen med kärlek från hela mitt hjärta!

Hade verkligen valt dessa ringar med omsorg och tittat länge och väl!

Kärlek är verkligen inte min grej! Blir krossad och krossar!!!!

Men vem vet turen kanske ändå är med mig nångång, nåndag, nånstans i min framtid!

Saker händer fort så jag kanske återfår lyckan snart!

Tyckte tiden stod still i flera timmar efter och ville bara hämta ringarna igen.
Inte för att de på något vis skulle bäras igen utan för att jag vet hur mycket kärlek jag la ner i dem.

Idag är det bara något som fattas mig =(
Tiden läker väl även de såren!

Trevlig helg alla fina <3

Av Sandra Bertlind - 11 juni 2014 07:16

Lite så jag känner just idag!!
Nya livet är på ingång och jag drömmer om att det blir fantastiskt!!

Trevlig dag alla fina <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards