Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Sandra Bertlind - 24 juni 2014 06:53

Allt går så fort igen, gör jag rätt?? Tar jag rätt beslut??
Kommer jag åter hamna i en depression??
Kommer jag någonsin bli lycklig på riktigt? Kommer jag någonsin kunna göra någon lycklig??
En klump i magen och halsen bara växer och paniken gör sig påmind då och då....

så många beslut, så lite tid!

Vad har jag att ge?? Är ju gråare än gråast just nu...... kommer glädjen innefrån någonsin komma tillbaka på riktigt??

Sover dåligt, mycket drömmar, stressad......
snart semester.....men en paanik över den oxå då vi ska resa. En resa jag inte riktigt kan glädjas åt som förr....varför undrar ni....ja har med ekonomi, min mormor och den förbannande rädslan att göra!!

Ingen vidare morgon men förhoppningsvis blir dagen som alla andra, man klarar sig igenom den med!!

Kram alla fina

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards