Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Sandra Bertlind - 9 juni 2014 07:36

Oj oj oj vilken helg jag haft!!
Har nu fått uppleva Ullared och på riktigt kan jag säga att det var precis så överjävligt som jag trodde =) men har haft väldigt roligt med alla underbara tjejer och tycker det var hur mysigt som helst att få komma bort ochsova i stuga och skratta som aldrig förr!

Har verkligen fått mycket glädje i kroppen och har även fått chansen att komma närmare en av mina fina arbetskollegor som bara är hur mysig som helst!

Livet rullar på och denna helg behövde jag!
God mat, mycket skratt, brist på kommunikation som blev hur tokigtkul som helst, underbara människor <3

Tack för all kärlek och all glädje ni ger!

Just nu är jag glad för mycket. Känns skönt =)

Idag blir det vab med min mellanpojk som har feber och jag själv är tokförkyld och migrän men vad gör de när man ändå mår bra i själen!!!
Puss alla fina!

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards