Alla inlägg under april 2014

Av Sandra Bertlind - 15 april 2014 12:26

Idag är det mycket känslor som svallar! Så mycket som man går runt och grubblar över!
Saknar mitt glada jag, saknar det som fick mig glad hatar att känna att jag inte klarar allt själv =(
Be stong, be brave......beslut beslut beslut och lite ångest och lite saknad och lite tålamod och lite fokus på fel saker.
Vissa kan verkligen få en att känna sig så liten och värdelös. Då är ju frågan varför man tar åt sig?! Ja ni de vet man nog inte själv!
Dagens ord är kvävd!.....kvävd av sitt innre kanske, kvävd av sanningen, kvävd av vetskapen om att det finns en chans, kvävd av att prata, kvävd av att följa ett mönster, kvävd av att inget få veta, kvävd av att känna sig anklagad, kvävd av friheten......listan är lång......

kvävd kan betyda olika för alla men för mig är det ett tungt och hårt ord som man sällan använder.

Men återigen rannsakar jag mig själv och försöker dra mig ur denna storm oxå......

kämpa kämpa kämpa!

En vacker dag är det min tur igen att bli lycklig <3 även i själen

Och älskad för att jag är jag!

"Låt ditt innre blomma så ditt yttre kan briljera ditt allas förfogande"

Av Sandra Bertlind - 15 april 2014 07:16

=)

Av Sandra Bertlind - 14 april 2014 07:33

Today is a good day, Thanks sun <3

Av Sandra Bertlind - 13 april 2014 21:44

.....är jag ganska stark! Men blir ibland ledsen över vänners dumhet! Att inte tänka längre än va näsan räcker.
Men de ända som bär på skulden är ju den som är skyldig till svek. Tur att jag bara är åskådare och informationskossa då jag med rrent samvete kan titta mina vänner i ögonen!
Det är verkligen skillnad på vänner och "vänner".
Ta hand om dina vänner så som du själv vill
bli omhändertagen <3

Tänk på detta innan ni somnar ikväll!

Godnatt alla fina <3

Av Sandra Bertlind - 13 april 2014 05:39

Tänk att fyra år redan gått! Minns när du föddes. Precis som med dina brorsor så flög du ut =) 15.30 den 12 april kom du 48cm lång 2945 g va kanske inte den sötaste då du va kladdig och dan men kom att älska dig villkorslöst! Sån otrolig kärlek <3 min lilla clown!

Mamma älskar dig till stjärnorna och tillbaka! <3

Mammas tjocka buddha <3

Av Sandra Bertlind - 10 april 2014 17:33

Ibland kan man känna sig så himla ensam fast man vet att nätverket av vänner är större än någonsin!
Det liksom är något som saknas i kroppen, en längtan!
Kan inte sätta fingret på vad det är men känns gör det.
Någon där ute som ibland kan känna samma känsla?
En sorg i hjärtat av saknaden efter (ja vad det nu kan vara) gör sig påmind allt mer och mer.
känner mig ledsen fast ändå glad. Lite arg emellanåt och besviken men sen glad igen.

känslorna är många, men just idag är jag ledsen och ensam!

Kram alla där ute <3

Av Sandra Bertlind - 9 april 2014 17:08

Tänk om man bara fick dansa igen!
Känna musikens rytm genom hela kroppen och låta energin sprudla!

Är det ända jag vet om, är det ända som är jag, är det ända jag saknar så oerhört från förr.......

jag var ett med dansen på något vis.

Älskar att drömma mig bort och leva mig in i mina minnen............

Ett med musiken, vilket redskap <3

Av Sandra Bertlind - 8 april 2014 21:55

Något gör så jag får rysningar! Är det du som är här? Är det dig katten ser? Är det dinddoft som gör sig påmind då och då?

Eller är det min saknad efter dig som gör att
jag så gärna vill tro att det är du?

Tiden får utvisa.....

Du är sååå saknad finaste ängeln <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards