Alla inlägg den 22 april 2014

Av Sandra Bertlind - 22 april 2014 17:44

Du fantastiska sol vad gör du med mig?! Blir så fantastiskt glad av dina strålar.......
Älskar verkligen dig du fina stora runda energi givare <3
Mer sol och jag kommer skutta fram!

Glad tjej

=)

Av Sandra Bertlind - 22 april 2014 07:19

Har haft en toppen helg <3 bokstavligen!
Träffat min pappa, bror och brors kompis Nedson. Varit på shoppingtur med Jenny och barnen. Biobesök med barnen på Rio 2. Haft matgäster Alexandra och André med pluttisarna. Solat på balkongen. Andys lekland med barnen. Barnvakt till Elias när mamman och pappan gick på visning som sen avslutades med en myslunch i farsta med min fina Jenny <3 behövde verkligen en sån här helg!
Nu tillbaka till verkligheten men med huvudet högt och kroppen fylld av energi!

Njuter av solen den ger mig mycket!

Ha en nice tisdag mina fina <3

=)

Av Sandra Bertlind - 22 april 2014 07:18

Har haft en toppen helg <3 bokstavligen!
Träffat min pappa, bror och brors kompis Nedson. Varit på shoppingtur med Jenny och barnen. Biobesök med barnen på Rio 2. Haft matgäster Alexandra och André med pluttisarna. Solat på balkongen. Andys lekland med barnen. Barnvakt till Elias när mamman och pappan gick på visning som sen avslutades med en myslunch i farsta med min fina Jenny <3 behövde verkligen en sån här helg!
Nu tillbaka till verkligheten men med huvudet högt och kroppen fylld av energi!

Njuter av solen den ger mig mycket!

Ha en nice tisdag mina fina <3

[Bild]

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards