Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Sandra Bertlind - 18 mars 2014 18:58

När man har tråkigt hemma för att man är dålig nog och inte kan jobba får man roa sig med internet och inredning!

Nu när solen börjar titta fram blir man lustfylld och sugen på att fixa i hemmet.

Va passar då inte bättre än att googla runt och få insperation av alla coola ting.

Det liksom kliar i fingrarna.

Älskar verkligen detta och skulle så gärna vilja öppna en egen liten inredningsbutik,

Sandras lilla rosa eller nåt!

 

Älskar verkligen denna färg och har gjort det ända sen jag var liten.

Den ger mig något, den gör mig till någon, den får mig att bli JAG!

 

Har eller ser ni något rosa som är typiskt sandrigt så kan ni ju hojta till för detta är bara början på ett lustfyllt och inspirerande år i inredningens tecken <3

             

 

 

 Som sagt rosa är en mycket härlig färg att jobba med enligt mig själv =)


Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards