Alla inlägg den 4 februari 2014

<3

Av Sandra Bertlind - 4 februari 2014 08:44

Du var så glad den här dagen när vi fikat i stan! Du var så glad att vi äntligen fick ses!
Och jag med <3
Vila i frid fina ängel <3

=(

Av Sandra Bertlind - 4 februari 2014 06:48

Med den förbannande låten ältandes i huvudet som en trasig skiva vaknar jag idag och fattar fortfarande inte =(

Varför varför varför? ?????

Varför sa du inget?

Allt vi gjort tillsammans går som en revy i mitt överfulla huvud!

Fan vad ja saknar dig......allt gör så extra ont!

Med gråten i halsen försöker jag tänka på något annat, för det är ju så lätt menar jag!

Är så arg på dig samtidigt så himla ledsen.......

kom till mig, visa dig, vill bara veta att du mår bra där du är nu......

Fina ängel <3 saknaden kommer alltid vara lika smärtsam tills vi en dag ses igen, för det gör vi garanterat och då ska jag först skälla på dig som bara jag kan göra sen kan du få en kram för all saknad du åstadkommit mig!

Kärlek till dig där du är.......själv är jag kvar här.......

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards