Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Sandra Bertlind - 11 augusti 2013 07:52

Grattis mammas stora kille på din 5 årsdag <3

 

Minns det som igår när ja vaknade på natten av molande värkar.

Tänkte för mig sjäälv att detta kommer säkert gå fort i raketfart som din storebror o blev lite svettig över att ja kanske inte skulle hinna in, men då förstår du så väckte ja din pappa, ringde in till förlossningen som sedan uppmanade oss att komma in.

Så vi ringde efter moster Bina som fick komma upp o vara med din storebror tills ett par ti,mmar framöver.

När vi kom in till sjukhuset var de fortfarande 9 min mellanvärkarna o vi blev undersökta.

Efter undersökningen sa dom att vi fick sysselsätta oss där på sjukhuset då ja absolut inte fick åka hem, ja var ju 6 cm öppen redan så de trodde att om ja bara promenerade lite i korridoren skulle vattnet gå o värkarna börja på riktigt men så va inte fallet.

Ja o pappa tråkade ut oss själva i dessa korridorer som bara blev längre o jobbigare att gå i.

På eftermiddagen så kom barnmorskan åter igen för att kontrollera värkarna o fortfarande 9 min emellan men nu 8 cm öppen så då bestämde de sig för att ta hål på hinnan.

Inom loppet av 8 min va värkarna krystvärkar o inom loppet av 20 min kom du ut.

En mörk söt liten liten kille på 

46 cm lång o hela 2600 g

15.45 är du född

Återigen en av de bästaste dagarna i mitt liv <3

Älskar dig min fina unge!!!!

Synd att du är sjuk på din 5 årsdag men tårta blir de ändå <3

Mormor, moster, morbror o många fler kom för att besöka dig!!!

 

 

 

                     

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards