Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Sandra Bertlind - 4 augusti 2013 20:24

    

      Det är med blandade känslor ja nu börjar jobba imorn =/

Känns sådär på olika sätt faktiskt!

Semestern har varit en väldig bergodalbana, precis som mitt liv normalt sätt fast mer intensivt.

Man är så tätt inpå varann, vuxna som barn o får inte riktigt andrum till sig själv.

Man har inte riktigt någonstans att ta vägen om man är ledsen eller arg o heller ingenstans att få utlopp för de.

Men tycker de lugnat sig nu på slutet av semestern iallafall för oss vuxna.

Barnen är nog väldans trötta på oss nu även fast vi gjort mkt o haft roligt.

Saknar nog sina vänner o vardagsrutiner väldigt mkt.

 

Har kort o gott haft en händelserik sommar med småutflykter o bad, precis som de ska va när man har barn.

Haft mys med mina tjejer ett par kvällar dessa fyra veckor som oxå behövdes bara för att få vara mig för en stund <3

Alla mina fina tjejer som förgyller mitt liv med så mkt glädje o kärlek o alla fina barn o andra vuxna, familj som gör desamma!!!

 

Kan känna mig nöjd att vi såg till att barnen fick en mkt bra sommar trots allt skit som vart!!

Vi kunde bortse från oss själva o bara fokusera på barnen!!

 

Nu blir de prövning åter igen när jobb kör igång o de ska bli väldigt intressant o se hur de fortlöper!!!

 

Första arbetsdagen börjar med att ja måste gå upp 04.00 vilket just nu känns himla jobbigt =/ min nya sovtid på morgon har varit typ prick åtta som tidigast attt gå upp vilket ja nu inte kommer ha mer förens nästa semester =( bläääää

O så va de dehär med kläderna, nu måste ja återigen tänka till va ja ska ha på mig o nagellack mm

Nu kan ja bara inte dra på mig nåt. De jobbiga är att sommarn vart bra för ja inte reflekterat så mkt över va ja dragit på mig o nu plötsligt så är de ett problem....hmmm.......

Får se va ja lyckas med o hur lång tid de tar innan ja grinar över situationen!

 

En annan sak är ju att min lilla/stora/största kille börjar skolan nu eller ja förskoleklass o hur stort är inte detta??!!

Kan inte i mitt liv förstå att tiden gått så himlans fort!!!

Mammas bebis är stor <3

Blandade känslor verkligen för hur kul ja än tycker att de är finns de ändå en oro över om allt kommer gå bra!!

Som vanligt visar de väl sig förr eller senare!! Men först ska han ha en o en halv vecka med mormor <3

 

blev mkt på en gång ser ja nu men uppdaterar väl imorn om min första arbetsdag o dagis =)

Trevlig söndagkväll mina fina <3

Parker, utekvällar, stranden, lekland, barnpassning, fikastunder, shopping, mina klänningar, spontankryss med Jessica, parkens zoo o lite till.......

Tack för denhär semestern <3

 

 

               

 

             

                       

                           

 

Pussiluss <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards