Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Sandra Bertlind - 22 juli 2013 14:55

Här kommer lite härliga bilder från gårdagen och morgonen med alla fina barn =) 

Är dock inte lika duktig som mamman till dessa fina barn som är superduktig att fota! 

Kolla in hennes blogg: linkansfru.blogg.se <3                          

Av Sandra Bertlind - 22 juli 2013 07:42

Gick ju strålande att ha alla mina små skruttar sovande här hemma <3

Än sålänge är det bara mina barn som är vakna, men tysta som möss har de gosat ner sig i soffan o ligger o myser framför tvn.

 

Nu sitter ja med en stor kopp the o försöker komma på va mitt lösenord till mailen är =(

Så hemskt när man bara glömmer saker hela tiden!!

Sån är ja för tillfället.

Lyckats spärra både mobiler, bankomatkort o nu inte komma in på min egen mail ja haft i hundra år.

Pinsamt jobbigt faktiskt.

 

Skulle behöva tömma min hårddisk i huvudet så alla lösenord får plats!!!

Verkar iallafall bli en fin dag i solen <3

Min stora pojke ska hem till sin blivande klasskompis Dante som var här igår o lekte 

o Dennis kanske skulle följa med Gabriel hem så då har ja bara mitt lilla odjur kvar hemma.

Får se vad vi hittar på men kanske åka till farsta o införskaffa ett litet block som ja kan skriva alla koder i =)

Have a nice day <3 <3 <3

Kärlek till..............<3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Skapa flashcards