Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Sandra Bertlind - 14 juni 2013 17:31

De är så jävla tråkigt när man vart relativt glad hela dagen och ser fram emot o åka hem o man ska ringa för o kolla läget innan man kommer hem o möts av en otrevlig röst.
Hela min värld bara rasar då!
Så från att ha varit glad tjej känner ja nu att ja är jävligt trött o på lesset humör.
Ska banne mig försöka skaka av mig detta men brukar gå sådär.
Den här helgen lär bli lång om den redan idag fredag börjar med tjafs.......
Blir så arg på mig själv för att ja bryr mig men de gör ja tyvärr =(

Happ, bara bita ihop!
Le o vinka

Av Sandra Bertlind - 14 juni 2013 12:43

Man har så mycket inom sig man verkligen behåller för sig själv men som man ibland bara skulle vilja skrika ut för hela världen! men sen har vi ju dehär med samvetet som spelar in o att man medvetet inte vill såra eller förstöra.
Något inom mig håller på gå sönder o ja känner längre inte igen Sandra!
Blir rädd för mig själv o ännu räddare när andra reagerar på att ja inte är jag!

De bubblar snart över.....men nu skiter vi i de! Trevlig helg alla vackra <3

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards