Alla inlägg under april 2013

Av Sandra Bertlind - 24 april 2013 18:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 23 april 2013 21:05

När man har så mkt ilska i kroppen o har haft de en ganska lång period i livet så är de svårt att undvika när någon säger något som inte passar eller att man är trött o får fel fråga vid fel tillfälle eller att man låter grinig fast man inte är det. .....

De är så svårt att hantera sina upp o ner humörsvängningar. Vem ska stoppa dig när du redan känner dig arg, ledsen, besviken, fundersam ja ni fattar.

Jag kan inte inbilla mig annat än de som känns för stunden. Är de inte så de ska vara?!

Varför har ja så svårt o förstå? O va är skillnaden nu mot förut??

Eller är de bara ja som stängt av helt?

Förstår inte hur ja ständigt hamnar vid denna klippkant o är påväg över......

" du lär dig inget nytt, sålänge du inte är mottaglig i vetskapen om dina brister"

Godnatt!

Av Sandra Bertlind - 23 april 2013 15:55

Så länge ja ler o "låtsas" att livet är fantastiskt så kanske bara kanske de vill vända o bli så!!

Så trött på alla energislukare men nu är de slut på de, ni kan fan vara nyfikna på mitt liv de verkar ju vara betydligt mer intressant än ert eget!

O i hopp om en framtida förändring i mitt liv så kan ja förhoppningsvis glömma allt skit o börja om på en ny kula full av kärlek <3

Kärlek till er <3

<3

Av Sandra Bertlind - 23 april 2013 05:23

Lider just nu med en av mina vänner som skulle ha sin bästa tid o vändning i livet precis nu o så blir de bara tvärt om :-(

Tänk att vissa människor bara är olycksdrabbade fåglar som bara råkar ut för tråkigheter!

Finns här alltid min vän o vet att du läser detta <3 allt kommer lösa sig till det bästa o står bakom dig vad du än beslutar dig för!
Kärlek till dig!!!!

Ny dag.... hade helst föredragit att inte gå upp men bara bita ihop! Idag är de huvudvärken o ja hela dagen lång!

Kram på alla!

Av Sandra Bertlind - 22 april 2013 13:50

Så ledsamt att behöva känna denna besvikelse o frustration över hur folk beter sig o över hur illa man själv tar åt sig fast man inte ska.

Man känner sig skyldig fast man inte ska o de är väl de vissa människor vill att man ska.

Varför kan allt bara inte få flyta o att man känner att liiiiiittee glädje kan få tränga fram i de allt för dystra väggarna??!!


Så svårt att försöka hålla en "normal" profil när de ända man vill är att falla till marken o gråta ut!!


Att drömma om att allt vore annorlunda är en sak men att göra de till verklighet känns helt omöjligt.

När ska turen o drömmarna vända o blåsa åt samma håll?? Tomheten o besvikelsen ekar i kroppen o gör sig ständigt påmind.


Som en älva som tappat sitt stofft!! "på jorden är vi många men i min kropp är jag ensam"


Ta hand om varann <3 <3 <3

Av Sandra Bertlind - 22 april 2013 06:10

Känslan att de är måndag o man måste gå tillbaka till det där förbannade stället där man ständigt blir besviken o motarbetad känns sådär.

Spänningarna i kroppen o huvudvärken släpper ju inte heller, blir tokig!

Idag är det utv.samtal oxå med stora pojkarna, ska bli spännande o se hur fröknarna lagt upp detta!

Bara bita ihop denna morgon o hoppas på att dagen inte blir allt för jävlig!

Massa kärlek till alla som behöver <3

Av Sandra Bertlind - 21 april 2013 14:16

Ja bestämde mig för att ja o barnen skulle åka till farsta o titta på skor då vädret är så fantastiskt fint!!

Pojkarna fick iallafall välja sina egna skor o blev nöjda över resultatet!! 

Herregud 6 par dojjer på en o samma dag o solglasögon skulle de ha oxå =)

O självklart säger mamman deras inte nej. Ja menar kläder, skor o assosiarer är de roligaste ja vet =)

Efteråt åt vi årets första mjukglass i solen


Känner att ja gjort barna till lags o är nöjd med de men nu har huvudvärken kommit tillbaka o ja MÅSTE lägga mig i soffan. Barnen får blåsa bubblor på vår inglasade balkongen så de kan roa sig med något själva en stund!!


En mamma får aldrig va sjuk eller må dåligt!


Kvällens middag blir köttfärsfyllda paprikor med ris orkar inte göra nåt annat. 

Hoppas solen nu håller i sig i flera dagar så man kan tanka lite energi <3


Kärlek till alla fina <3



           

Av Sandra Bertlind - 21 april 2013 08:55

Idag är hela ja fylld med värk. Mage o huvud, rygg o ben protesterar! Barnen har fått klara sig själva på morgonen eftersom jag knappt kommer upp.

Men måste väl försöka ta mig upp göra frukost så vi sen kan gå ut o leka o handla lite.

Tips på middag? ??

Var inne på köttfärsfyllda paprikor o ris.

Hoppas ja orkar hela dagen annars vet ja inte vad.
En mamma får aldrig vara sjuk eller må dåligt!
Tycker synd om barnen som har en mamma som inte orkar!

Men vi får vara glada att solen skiner!

Just de har ju låst vissa inlägg pga vissa människor som inte har något liv o väldigt gärna vill lägga sig i mitt så vill man läsa får man fråga om lösenord till sin mail.
Tråkigt att folk inte kan sköta sitt eget utan måste kolla.

"Det gör inte dig gott att veta, men de gör mig en tjänst att förstå vem du verkligen är"

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards