Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra Bertlind - 11 februari 2013 13:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

=)

Av Sandra Bertlind - 11 februari 2013 06:27

Denna helg har varit riktigt bra! För en gångs skull har man orkat göra något roligt med mina pojkar utan att känna sig helt orkeslös!
Vi hade en mysig dag på badhuset o den lyckan i barnens ögon var bara helt magisk <3
De är då man blir så glad i hjärtat när man ser sina barn så glada!


Kunde inte känt mig lugnare i går när ja somnade! Synd bara att man ska upp o jobba idag. Hade gärna förlängt denna helg faktiskt!


Men men kommer ju en ny helg snart <3


Puss på er!!

Av Sandra Bertlind - 9 februari 2013 15:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 7 februari 2013 17:18

Hela buken är uppsvullen o de känns som att hela ja ska explodera!
Den smärta ja känner är vidrig. ....fan!
Minsta lilla som trycker eller kommer åt får ja kallsvettningar o blir alldeles yrslig =(


Hur länge ska min kropp protestera mot mig?


Blir de inte bättre blir de akuten nästa på riktigt! Resan hem på tåget är olidlig vill bara lägga mig i fosterställning!


Wish me luck!!!
<3

Av Sandra Bertlind - 7 februari 2013 06:02

En sån där mysig morgin har vi!!

Barnen är klara o ja oxå =)

Vi sitter o tittar på yoggibjörn o bara är <3

Så skönt för själen när allt bara flyter, speciellt på morgonen när man är sjukt trött men ändå måste gå upp!

Skulle vara så himla mysigt att foertsätta vara hemma o bara ha mysigt hela dagen jag, Theo o Dennis <3

För Neo har ju fort mys med farmor o farfar!!


Men får bli i helgen!! Nu ut i snön o pulsa o på med bubblan så all negativ energi håller sig väldigt långt borta!!!!


Hoppas alla får en riktigt härlig dag i de vita


kärlek <3

Av Sandra Bertlind - 6 februari 2013 12:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 6 februari 2013 07:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Bertlind - 5 februari 2013 07:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Försöker se det goda i alla människor! Ger hellre all kärlek jag har till min omgivning än att leva med tanken om ett kärlekslöst liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards